iCell Lösull – nöjd kund med värmande ord

2015-11-18

Byggvaruhuset Byggnetto i Mora har många nöjda kunder som köper iCell Lösull. Läs vad Anders Håkansson säger om vår cellulosaisolering som tillverkas i Älvdalen.

Anders Håkansson

– att sälja en produkt som iCell Lösull känns för mig helt fantastiskt. Vi satsade på detta när fabriken öppnade i Älvdalen. Vi köpte in en maskin som skulle vara lämplig att använda för privatpersoner (liten och lätt att ta med sig). Maskinen kostade för oss ganska mycket pengar. Vi hade ingen erfarenhet av cellulosaisolering. Nu har det gått några år. Vi har fått mer erfarenhet och försäljningen ökar stadigt.

Nu har även byggarna hittat hit och lånar maskinen och köper isoleringen av oss. Det som gör oss mest glada är att vi har 100% nöjda kunder. Vi har inte haft en enda kund som sagt något negativt om isoleringen.

De flesta kunder som isolerar själv kommer tillbaka med ett leende och säger “Det var ju ganska roligt det där”. Det är fantastiskt när en kund kommer in och berättar att han normalt eldat ur 5 vedkorgar per dygn och nu går det åt endast 2,5 – 3 korgar.

Det vi pushar för är inte vad det kostar att isolera utan vilken besparing man kan göra. Som egenföretagare får man höra både bra och dåligt. Jag vill med detta mail ge er positiv feedback på en bra produkt.

Byggnetto lagerför iCell Lösull