Sponsring – Ulf Ohlsson närvarade i iCells monter på Ekobyggmässa

2013-09-11

Sponsring – Ulf Ohlsson närvarade i iCells monter på Ekobyggmässa (blogg)

Mässa på mässaBy Ulf Ohlsson 11 september 2013 kl. 12:04

I morse var det tidig revelj så att fanskapet (manskapet sa man visst ursprungsvis) vaknade. Är på plats sedan ett par timmar i Stockholmstrakten för nu är det mässa som gäller. Kistamässa och jag ska närvara. Snacka lite och kolla in vad min kära sponsor har för saker att visa upp. iCell heter företaget med bas i Älvdalen och det är ett isoleringsföretag med som jag förstått bland annat den bästa cellulosaisoleringen på marknaden.

I kväll tar vi sedan en kortresa in till Solvalla för att se om vi kan ställa till med något positivt där. Det snurrar ju på i jämn och icke sinande takt och för bland annat humörets skull är det ju bra med lite framgångar. Tre segrar på Bollnäs i lördags varav två inom V75 samt en trippel Solänget i går gör inte ont. Solvalla i kväll ser det lite lugnare ut men som vanligt så får vi göra vårt bästa.

V86-hästarna;
Merry Broline – en hygglig häst som vann ett billigare lopp senast. Nu blir det värre.
Beeboop Laday – vann trots tuff öppning senast och formen är klart uppåt. Ett bud även här. Distansen är nog ett plus.
Prey Frontline – är en bra häst och insatsen senast var plusbetonad. Synd på läget här.
Pedro Bi – är svårbedömd för mig.
Idonette – har svårt att få till det. Det ser tufft ut.

Vi hörs senare i veckan. Nu ska vi mässa lite på mässan.
Ulf