iCell är ISO-certifierat!

2018-03-01

Vi är glada och stolta att meddela att iCell är kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001. Ytterligare ett viktigt steg för iCell i sin resa mot att bli ledande leverantör av miljövänlig isolering. ISO Certifieringen innebär ett metodiskt och mätbart sätt för hantering av ansvarsfullt agerande gentemot kunder, personal och ägare och ett bevis på att iCell tar ansvar för miljön.

Läs mer om vårt ISO kvalitetsarbete

ISO 9001 – KvalitetscertifieringEn internationell standard som bygger på ett antal grundläggande principer inom kvalitetsledning där organisationen ska utgå från kundernas behov och se över de interna arbetssätten för att minska kostnader, öka kvalitén och högre produktivitet

ISO 14001 – MiljöcertifieringEn internationell standard, som utgör grunden för fastställande av miljöledning, för effektivare användning av material, energi och avfallshantering.

More News

cooperates with KTHX-Floc follow us at